Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Frezyderm

Γεια σας κορίτσια μου!!!!!
          Τι κάνετε?                        
Ελπίζω να ξεκίνησε όμορφα η εβδομάδα σας και να τελειώσει ακόμη καλύτερα!

    Να ξεκινήσω να σας λέω για το θέμα του ποστ??           

Την παρασκευή που μας πέρασε μια φίλη που δουλέυει σε φαρμακείο μου έδωσε να δοκιμάσω δειγματάκια της frezyderm(κρέμες προσώπου και σώματος),ομολογώ οτι δεν την είχα δοκιμάσει ποτε την συγκεκριμένη εταιρεία αλλά επειδή ξέρει πόσο μ'αρέσει να δοκιμάζω καινούρια πράγματα,
μου τις πρότεινε και η αλήθεια είναι τις ξεκίνησα την ίδια μέρα απο περιέργεια και ήδη πάω στην τρίτη μέρα που τα χρησιμοποιώ(για δείγματα κρατάνε αρκετές μέρες).

Οι κρέμες είναι αυτές στην φωτογραφία



Ας ξεκινήσω να σας λέω τι είναι η καθεμία:      

1.De make up 4 in 1      
Απαλό γαλάκτωμα καθαρισμού για το πρόσωπο,το λαιμό και τα μάτια.
Προσφέρει αποτελεσματικό καθαρισμό από ρύπους και προϊόντα μακιγιάζ,ταυτόχρονα τονώνει, δροσίζει και ενυδατώνει την επιδερμίδα,χωρίς να αφήνει την αίσθηση λιπαρότητας. Είναι κατάλληλο και για την αφαίρεση αδιάβροχων προϊόντων μακιγιάζ. Με λεπτόρρευστη,δροσερή υφή που δεν αφήνει ίχνη λιπαρότητας.(Την δοκίμασα μόνο μια φορά αλλα δεν με ενθουσίασε.)
Η κανονίκη συσκευασία είναι 200ml και στοιχίζει γύρω στα 9-10e.

2.Eye cream
Αντιρυτιδική κρέμα για την περιοχή γύρω από τα μάτια,μειώνει τις ρυτίδες,συσφίγγει και αναπλάθει την επιδερμίδα της περιοχής,προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και “γεμίζει’’ τις ρυτίδες.Έχω ενθουσιαστεί πολύ με αυτή την κρέμα γιατί αμέσως ένιωσα την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη και ελαστική...Επίσης το βλέμμα μου δείχνει ξεκούραστο(το χρειάζομαι για το ξενύχτι που ρίχνω με το παιδάκι μου).
                  Η κανονική συσκευασία είναι 15ml και στοιχίζει γύρω στα 20e(αξίζει όμως).

3.Moisturizing plus cream
Πλούσια και απαλή κρέμα για το πρόσωπο και το λαιμό,προσφέρει ενυδάτωση στα 3 επίπεδα της επιδερμίδας.Tα φυτικά εκχυλίσματα και τα ενεργά συστατικά σύκου που περιέχει κάνει την επιδερμίδα να φαίνεται πιο σφριγηλή και με ελαστικότητα.Δεν έχω πολλά να πω άπλα άλλαξε το προσωπό μου,ενυδάτωση και λάμψη.
Η κανονική συσκευασία είναι 50ml και στοιχίζει γύρω στα 16e.

4.Anti-ageing body cream
Αντιγηραντική κρέμα σώματος.Περιέχει κουρκουμά το οποίο παρέχει περισσότερη αντιοξειδωτική προστασία.Με την καθημερινή χρήση το δέρμα γίνεται πιο σφικτό και βελούδινο.Την δοκίμασα και η αίσθηση που μου άφησε είναι ενυδάτωση και απαλότητα.Η υφή του είναι μη λιπαρή και έτσι σου επιτρέπει να ντυθείς αμέσως.
Η κανονική συσκευασία είναι 200ml και στοιχίζει γύρω στα 12e.

To καλό είναι οτι δεν περιέχουν parabens.
Το σίγουρο είναι οτί θα αγοράσω την κρέμα ματιών και προσώπου.

Αυτές ήταν οι εντυπώσεις μου.
Εσείς έχετε δοκίμασει κάποια κρέμα?


Φιλία πολλά
Χαρά......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου