Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Corpus

Καλημέρα όμορφες...!!!
Τι κάνετε?Πως περάσατε το σαββατοκυριακό σας?

Πάλι ήρθε η δευτέρα και καταλαβαίνω πως είσαστε...!!!Για να συνεχίσει καλά η μέρα λέω να μυρίσει τέλεια....!!!! Πως??? Μα,φυσικά με κρεμούλες σώματος... :)



Σας λέει κάτι αυτή η ονομασία???Αν όχι,θα σας πω εγώ λίγα πράγματα.

Λοιπόν,για όσες δεν γνωρίζουν η Corpus είναι ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται απο το 1999 στον τομέα παραγωγής και εμπορίας καλλυντικών,με προιόντα όπως κρέμες και γαλακτώματα σώματος,αφρόλουτρα,σαμπουάν και πολλά ακόμη προιόντα.

Αγοράζω πολύ συχνά προιόντα της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά έχω κολλήσει στην κυριολεξία με τα γαλάκτωμα σώματος και συγκεκριμένα με 2 μυρωδιές και 1 μυρωδιά που αγόρασα για δοκιμή....!!!


1.Γαρδένια (AX!)



Γαλάκτωμα σώματος με άρωμα γαρδένια...Είναι πιο πολύ καλοκαιρικό νομίζω αλλά μ'αρέσει τόσο πολύ που χειμώνα-καλοκαίρι το έχω μαζί μου και βάζω...(ναι ναι είμαι εξαρτημένη απο αυτό το άρωμα).Εκτός απ'την μοναδική αίσθηση βελούδινης απαλότητας που αφήνει,ενυδατώνει και διαρκεί πολύ.Το είχα βρεί 1+1 δώρο τα 500ml και εννοείται οτι το πήρα.

2.Καρύδα



Γαλάκτωμα σώματος με άρωμα καρύδα....Άλλο ένα άρωμα που με ενθουσιάζει...Χειμώνα-καλοκαίρι και αυτό...Ενυδατώνει και διαρκεί το άρωμα του.Το πήρα 1+1 δώρο και αυτό τα 500ml.

3.Βανίλια-Μπισκότο


Πήρα το μικρό 250ml για δοκιμή,μου άρεσε η μυρωδιά αλλά δεν ήξερα αν θα κρατάει στο δέρμα μου όσο τα υπόλοιπα πιο πάνω.Μόλις την δοκίμασα με μπέρδεψε...Μύριζε πολύ ωραία αλλά δεν ξεχώριζα οτι ήταν βανίλια-μπισκότο...Δεν διαρκεί τόσο πολύ αλλά δέρμα με δέρμα διαφέρει...Δεν νομίζω να την προτιμήσω την συγκεκριμένη μυρωδιά ξανά.

Το καλό με αυτά τα γαλακτώματα?Ενυδατώνουν αρκετά,στεγνώνουν σχετικά γρήγορα,δεν αφήνουν λεκέδες και η μύρωδια μένει για αρκετή ώρα και στα ρούχα.

Έχει και άλλες μυρωδίες όπως Σοκολάτα(για να την φάς είναι),musk,ορχιδέα,φράουλα-σοκολάτα,βανίλια.
Φυσικά,στα μαγαζία σπάνια θα βρείτε την φράουλα-σοκολάτα..Μέσω ίντερνετ μπορείτε να την βρείτε όμως.

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει???Ποια είναι η γνώμη σας??
Περιμένω τα σχολιά σας ή απλά ένα γειά...!!!! :)

Φιλάκια Πολλά...
Χαρά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου