Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Πως έχασα τα κιλά!!! Πως κατέβηκα απο τα 208 κιλά...

Kαλημέρα φίλες μου...

Είχα ανεβάσει ένα βίντεο με τα 50 άσχετα πράγματα για μένα.
Δείτε το εδώ!!!

Μέσα στο βίντεο σας έλεγα οτι κάποτε ήμουν 208 κιλά και τα έχασα.
Μου στείλατε πολλά μηνύματα να σας πω πως τα έχασα και να κάνω ανάλογο βίντεο.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον 
και τα τόσα μηνύματα με τα υπέροχα λόγια σας.

Δεν έχω μιλήσει ποτέ τόσο ανοιχτά για αυτο το θέμα 
αλλά τελικά το έκανα γιατι είδα οτι πολλές κοπέλες παλευουν, 
όπως και εγώ με αυτό το θέμα.


Στην πρώτη φώτο κάνει μπαμ το πριν και το μετά...
Δεν μπορούσα να βρω πιο καθαρή φώτο να βάλω στο πριν.
Δεν υπήρχαν καλές φωτογραφικές μηχανές τότε...
Η διαφορά όμως φαντάζομαι φαίνεται...
Το βίντεο μπορείτε να το δείτε εδω!!!

Θα περιμένω τα σχολιά σας και οτι θέλετε να με ρωτήσετε...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου