Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Aγορές Δεκεμβριου-Ιανουαριου

Γεια σας φίλες μου...

Ελπίζω να είσαστε καλά και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μας...
Σας υποσχέθηκα μια ανάρτηση με τα προιόντα που αγόρασα Δεκέμβριο-Ιανουάριο και μου άρεσαν πολύ.



Όπως βλέπετε είναι μια παλέτα με ρουζ που αγνοφαίνεται, μάσκαρα, κραγιόν και concealer.
Ας σας πω αναλυτικά τι είναι το καθένα...

1.Παλέτα με ρουζ Elixir


Την πήρα απο ενα μαγαζί καλλυντικών στην Ελευσίνα.
Αποτελείται απο 10 ρουζ στα χρώματα του καφέ και ροζ και την έχω λατρέψει γιατι τα έχω μαζεμένα σε μια παλέτα.
Η διαρκειά τους είναι πολύ και σαν ποιότητα φανταστική.

2.Μάσκαρα Lovie


Είναι αρκετά οικονομική μόλις 2e η μια.
Ημουν επιφυλακτική αλλά όταν τις δοκίμασα μου άρεσαν πολυ.
Η μια είναι μπλε και η άλλη μωβ.
Γράφουν πολύ καλα στην βλεφαρίδα και για την τιμή τους μια χαρα δουλειά κάνουν.

3.Κραγιόν ματ μωβ seventeen No 22


Το μωβ δεν το φορούσα πότε σε κραγιόν. Δεν το είχα σε εκτίμηση.
Το δοκίμασα σε μια άλλη εταιρεία που θα σας την δείξω πιο κάτω και ήταν οικονομική και μετά το πήρα και απ'την seventeen.
Μ'αρέσει πάρα πολύ, αν και ματ δεν στεγνώνει τα χείλη.

3.Κραγιόν Αnnie Paris


Άλλη μια οικονομική εταιρεία που την βρήκα τυχαία.
Ήμουν στην Αθήνα και μπήκα σε ένα μαγαζί για να πάρω νερό και ήταν γεμάτο καλλυντικά.
Έκατσα να δω τι προιόντα έχει και έπεσε το μάτι μου σε αυτα.
Πήρα μόνο το κόκκινο για δοκιμή και μ'αρεσε πάρα πολύ.
Δεν στεγνώνει τα χείλη και έχει και διάρκεια.
Στην συνέχεια πήρα το ροζ και ενα καφέ που δεν σας το έχω ανεβάσει αλλα θα το δείτε στο βίντεο που έφτιαξα και θα το ανεβάσω μέχρι αυριο ελπίζω.
Το κόκκινο είναι το νουμερο 1 και το ροζ το νουμερο 18.
Στοιχιζουν 1e το καθένα και είμαι πολυ ευχαριστημένη.

4.Κραγιόν Beauty Line Cosmetics


Με την Βeauty Line Cosmetics ήταν η πρώτη απόπειρα να δοκιμάσω μωβ κραγιόν.
Να σας πω οτι το ένα είναι μωβ το νουμερο 8 και το άλλο κάτι σε σάπιο μήλο το νουμερο 9 ή 6.
Μ'αρέσουν αρκετά απλά το μόνο κακό που έχουν είναι οτι ξηραίνουν τα χείλη και αν χρειαστεί να ανανεώσετε το κραγιόν σας θα πρέπει να το αφαιρέσετε όλο και να βάλετε μέτα καινούρια ποσότητα..
Κατα τ'αλλα είναι άλλη μια οικονομική εταιρεία.

5.Concealer Ideal Cover No3 Seventeen


Μπορώ να πω οτι είναι το αγαπημένο μου concealer.
Είναι απ'την σειρά Ideal Cover.
Είναι το No3 καμια σχέση με την απόχρωση στο δέρμα μου αλλά είναι φωτεινό. Όταν δοκίμασα το ίδιο χρώμα με το δέρμα μου δεν μ'αρεσε.

6.Κραγιόν Flormar Νο 306


Την λες οικονομική εταιρεία (οχι σε ολα).
Πήρα αυτο το κραγιόν αλλά δεν με ευχαρίστησε πάρα πολυ. Δεν ξέρω τι φταιει ακριβώς.
Ίσως το χρώμα το περίμενα διαφορετικό πάνω μου.
Σαν εταιρεία έχει πολυ καλα προιόντα. Έχω πάρει ένα πουδρομεικ-απ και έχω μείνει ευχαριστημένη πολύ.


Αυτα ήταν τα προιόντα που αγόρασα για τους 2 τελευταιους μήνες.
Θα περιμένω τα σχολιά σας αν έχετε αγοράσει κάποιο απο αυτά ή αν θα αγοράσετε ή την γνώμη σας.
Έφτιαξα και το πρώτο βιντεάκι μου και ελπίζω μέχρι αυριο να το ανεβάσω.
Stay tuned!!!!!!!

Φιλάκια πολλά και να περνάτε καλα... :)
Xαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου