Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Δώρα στην γιορτή μου 10/2/15

Γεια σας blogirls!!!!

Τι κάνετε σήμερα? Ελπίζω να είσαστε καλά.
Είπα η σημερινή ανάρτηση να είναι με δώρα που μου έκαναν στην γιορτή μου.
Είναι κάποια δώρα που μου έκαναν πολύ δικοί μου άνθρωποι.
Ξεκινάω...

1.Αρκουδάκι και κούπα


Ένα αρκουδάκι και μια κούπα που ξετρελλάθηκα...
Και η κάρτα που γράφει τα ωραιότερα λόγια μέσα.
Απ΄τους δυο άντρες της ζωής μου...
Τον άντρα μου και τον γιό μου..

2.Παλέτα Elixir και πινέλα μακιγιάζ



Παλέτα Elixir και πινέλα μακιγιάζ.
Τα λατρεύω...
Και ποιά κοπέλα δεν τρελαίνεται για οτιδήποτε έχει σχέση με τέτοια?
Απ΄την Χαρά την ξαδερφούλα μου...

3.Φούξια δερμάτινα γάντια


Φούξια δερμάτινα γάντια και μια καρτούλα..
Μ'αρέσει το χρώμα αυτο και είναι και πολύ ζεστά...
Απ'την Φωτείνη μου (κουνιάδα) και όλη την οικογένεια.

4.Μποτάκια 


Μποτάκια στο χρώμα ταμπά..
Η αλήθεια είναι οτι το καφέ και το χρυσό δεν το είχα σε εκτίμηση...
Αυτό το χρώμα όμως μ'αρέσει πολύ. Δεν είναι καφέ σκούρο και το χρυσό είναι σε ωραία λεπτομέρεια.
Απ΄την νονά μου.. (ναι ναι δεν θα μεγαλώσω ποτέ για εκείνη... ακόμη και λαμπάδα θα μου φέρει χαχαχαχαχα)

Αυτα ήταν τα δωράκια μου και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας...
Σας άρεσαν? Περιμένω τα σχολιά σας ή ένα γειά μόνο...

Στην επόμενη ανάρτηση θα έχω τις αγορές Δεκεμβριου και Ιανουαριου..
Stay tuned!!!!!!!!!!!

Με αγάπη
Χαρά....

2 σχόλια:

  1. Όλα είναι υπέροχα αλλά αυτή η παλέτα με τα πινέλα είναι μοναδική! Έχει πολύ γούστο η ξαδέρφη σου και το αγόρι της! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ναι μην ξεχασουμε το αγορι και κανει παραπονα :) <3

      Διαγραφή