Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Καλό μήνα

Καλημέρα και καλό μήνα αγαπημένες μου φίλες...



Σήμερα επίσημα ξεκινάνε οι απόκριες....Ειναι ο μήνας της μεταμφίεσης και διασκέδασης για μικρούς και μεγάλους...Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε αλλα και να γελάτε με όλη σας την ψυχή,κάνει τους άλλους να ανησυχούν,δεν βγήκε τυχαία αυτο...ας ανησυχήσουν λίγο!!!!!!


Δεν ξεχνάμε όμως οτι είναι και ο μήνας των ερωτευμένων...Ερωτευτείτε,διασκεδάστε,χαλαρώστε με το ταίρι σας,τον άντρα σας...Εγώ προσωπικά θα διασκεδάσω με τους δυο άντρες της ζωής μου...Τον άντρα μου και τον γιο μου.... :)

Εσείς πως θα περάσετε αυτες τις μέρες???τι θα κάνετε?

Μην ξεχάσω αυριο θα σας ανεβάσω φωτογραφίες απο κρέμες που δοκίμασα....!!!!

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην σελίδα μου στο facebook: Hara Make-up Artist

και εγγραφή στο blog μου για να μαθαίνετε τα νέα.

Καλά να περάσετε και φιλία πολλά <3

                  ΧΑΡΑ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου