Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Youth Lab Unboxing για λιπαρές επιδερμίδες | Beauty by Hara


Το καλοκαίρι έφτασε και η επιδερμίδα γίνεται ακόμη πιο λιπαρή.
Η Youth Lab μας δίνει την λύση ενάντια στην λιπαρότητα με δύο προϊόντα που χρειαζόμαστε το καλοκαίρι οπωσδήποτε.


Ξεκινάω με το Check-Matte Compact Case, ένα μικρό θαυματάκι κατα την γνώμη μου. Ελέγχει την λιπαρότητα, δίνει ματ αποτέλεσμα που διαρκεί, φρεσκάρει και ανανεώνει την επιδερμίδα. 


Η συνθεσή του ειναι λεπτόρρευστη, ημιδιαφανής. Ελέγχει την λιπαρότητα δίνοντας ματ αποτελέσμα για ώρες. Βελτιώνει την όψη των διεσταλμένων πόρων και το καλύτερο είναι οτι μπορείς να το έχεις μαζί σου όπου και να πας γιατί μπαίνει και πάνω απο το μακιγιάζ χωρίς να το χαλάει. Η συσκευασία είναι compact και έχει και καθρεφτάκι (κάτι που εκτιμώ πολύ). Περιέχει αντιμικροβιακό σγουγγαράκι για ευκολη εφαρμογή. Επίσης, κυκλοφορεί και το Check-Matte refiller σε σωληνάριο για να γεμίσεις την compact συσκευασία όταν τελειώσει. Το χρησιμοποιώ ήδη και μόνο θετικά έχω να πω. Θα έρθει το review σε λίγες μέρες.


Άλλο ένα προϊόν απαραίτητο για το καλοκαίρι (εγώ φοράω χειμώνα-καλοκαίρι) είναι η CC COMPLETE CREAM spf30 από Youth Lab. Είναι πολυδραστική ενυδατική κρέμα με χρώμα που δίνει ομοιόμορφη κάλυψη, ρυθμίζει την λιπαρότητα και αφήνει ένα ματ αποτέλεσμα. Δίνει λάμψη και φωτεινότητα στην επιδερμίδα αλλά και η υψηλή κάλυψη καθώς περιέχει spf30. Είναι κατάλληλη για λιπαρό δέρμα. Εγώ είμαι τον χειμώνα ξηρή και το καλοκαίρι λιπαρή. Δεν περιέχει parabens. Την αγάπησα απο την πρώτη εφαρμογή αλλά θα έρθει σύντομα review και για αυτο το προϊον.

Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάτι απο την Youth Lab.

Τα προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε εδώ!!!

Ακολουθήστε με στο Instagram πατώντας Beauty_by_Hara


Μέχρι το επόμενο post...
Φιλάκια πολλά, Χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου