Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Beauty Products - To Save | Beauty By Hara


Beautakia μου επιστρέφω με ενα πακετάκι 
που μου ήρθε απο ενα νέο eshop το ToSave.
Μου στείλανε να διαλέξω οτι θέλω να δοκιμάσω 
και εγώ ήθελα πινέλα 
αλλά ήταν out of stock.
Πάμε να δούμε πως είναι τα προιοντα.


Liquid Lipstick απο Niceface
Ήταν πακετάκι 3 Lipstick μαζί.
Είναι σκούρα, χειμερινά θα έλεγα 
αλλά δεν είχε κάτι σε πιο ανοιχτόχρωμο.
Τα έχω ξαναδοκιμάσει τα Lipstick απο την Niceface 
και τα εμπιστευομαι.
Είναι σταθερά αλλά αν φάω ή πιω φευγει πρώτα απο την μέσα μεριά των χειλιών ομοιόμορφα.




Lipgloss Glitter Niceface

Ειναι το πιο γκλιτεράτο Lipgloss που έχω δει.
Στεγνώνει και αφήνει μια ωραία γυαλάδα.



Q.TWO.Q

Μια εταιρεία που δεν γνωρίζω.
Την διάλεξα για να δω αν γράφει συστατικά 
και γιατί μου άρεσαν πολύ οι συσκευασίες.


Απο θέμα συστατικά ειναι εντάξει 
και ως Liquid Lipstick ειναι καλά.
Δεν θα μείνει για ώρες στα χείλη αν φάω και πιω.


Highlight Liquid


Mόλις το είδα έπαθα πλάκα 
αλλά ήξερα οτι κάτι δεν πάει καλά.
Στα συστατικά γράφει μόνο κινέζικα που δεν καταλαβαίνω τίποτα και σαν προιον είναι χάλια.
Το έβαλα στο χέρι για να το δοκιμάσω 
και μόλις πήγα να το απλώσω εξαφανίστηκε.
Δεν μου άρεσε καθόλου.

Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη απο τα προιόντα.

Τα link για τα προιοντα:

Θα τα πούμε σε επόμενο post...
Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου