Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Review: Mey BB Cream απο Dekazsa | Beauty by Hara



Beautakia μου σήμερα θα σας μιλήσω για τις αγαπημένες μου πλέον BB Cream Mey απο Dekazsa.
Η Mey BB Cream χαρίζει ομοιόμορφη 
και φρέσκια όψη, την ενυδατώνει και είναι οτι πρέπει 
για τον ήλιο γιατί έχει SPF 25.
Περιέχει βούτυρο καριτέ που την κάνει ενυδατική.
Επίσης, δεν περιέχει parabens.


Η ποσότητα είναι στα 40ml, μια πολύ καλή ποσότητα.
Οι αποχρώσεις που έχει ειναι Light και Medium.



H Light είναι αρκετά ανοιχτόχρωμη και 
είναι για τις ασπρουλιάρες όπως εγώ.
Επίσης όπως βλέπετε ειναι αρκετά καλυπτικό 
(αν δεν έχεις κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα) 
και χρειάστηκε λίγη ποσότητα για την επιφάνεια αυτή 
(που δεν έχει απλωθεί και πολύ καλά).


Η Medium είναι αρκετά σκούρη, 
ότι πρέπει για το καλοκαίρι.
Επίσης, εγώ τις ανακατευω και μαζί 
και βγάζει πολύ ωραίο χρώμα.
 Δεν έχω ξαναβρεί BB να είναι τόσο καλυπτική 
και να ενυδατώνει μαζί.


Εσείς την έχετε δοκιμάσει?
Περιμένω τα σχολιά σας.

Μέχρι το επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

2 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφερον!!!μπήκε στη wishlist μου,... <3


    https://anardilya.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμες πληροφορίες και πολύ ωραίο το blog σου!!!
    Αν θες μπες και τσέκαρε το omorfiakeue3ia.blogspot.gr ,είναι ένα blog που έχω δημιουργήσει και γράφω τις εντυπώσεις μου για καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή