Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Review - Dulgon - Diplona απο ΑBBEAUTY | Beauty by Hara


 Βeautakia μου σήμερα σας έχω ένα review για τα προϊόντα 
που έλαβα απο την εταιρεία ΑΒΒΕΑUTY.
Τα προϊόντα τα πήρα στα χέρια μου τον Ιούλιο αλλά λόγω διακοπών 
και μετά γέννας δεν πρόλαβα να σας πω πολλά αλλά πρόλαβα να τα δοκιμάσω.


Dulgon Αντηλιακό για πρόσωπο με SPF30

Μπορεί να έχει φύγει το καλοκαίρι αλλά δεν σταματάω να χρησιμοποιώ αντηλιακό.
Όλο το καλοκαίρι δεν σταμάτησα να χρησιμοποιώ το αντηλιακό απο Dulgon με SPF30.
Eίναι σε μορφή κρέμας παχύρευστης γιαυτο θέλει προσοχή στην ποσότητα.
Το καλό είναι οτι μου ενυδατώνει το πρόσωπο και είναι πολύ ανθεκτικό στο νερό.
Εννοείτε οτι βάζω την κρέμα προσώπου κανονικά αλλά στην παραλία με τόσο ήλιο κάθε φορά που ένιωθα να με τραβάει ή να με τσούζει το πρόσωπο έβαζα την αντηλιακή απο Dulgon και αμέσως ένιωθα την ενυδάτωση που ήθελα.


Dulgon After Sun Lotion

Mια λοσιόν σώματος για μετά τον ήλιο όλες πρέπει να έχουμε χειμώνα καλοκαίρι.
Το καλοκαίρι ειναι πιο απαραίτητη αλλά και τον χειμώνα 
χρειαζόμαστε την ενυδατωσή μας και ας μην μας καίει ο ήλιος.
Είναι μια λοσίον αρκετά δροσιστική γιατί περιέχει aloe vera.
Και αυτη την χρησιμοποίησα πολύ το καλοκαίρι 
γιατί αναζωογονεί, δροσίζει και ηρεμεί την επιδερμίδα.
Την αγαπώ γιατί ενυδατώνει αρκετά και απορροφάται γρήγορα.



Diplona Shampoo - Aδύναμα μαλλιά

Το σαμπουάν Diplona είναι για αδύναμα, λεπτά και άτονα μαλλιά.
Περιέχει υαλουρονικό και αντηλιακά φίλτρα.
Υπόσχεται οτι δίνει όγκο και ενέργεια.
Δεν περιέχει σιλικόνη και parabens και είναι κατάλληλο για vegan.
Το έχω δοκιμάσει και το έχω τελειώσει κιολας 
γιατί το μαλλί μου είναι πολύ μακρύ και χρειάζομαι αρκετή ποσότητα.
Δεν έχω άτονα μαλλιά και ούτε είναι αδύναμα 
για να καταλάβω την διαφορά με το σαμπουάν το συγκεκριμένο.
Το μόνο που παρατήρησα είναι οτι έχουν γίνει πολύ λαμπερά τα μαλλιά μου.
Επίσης μυρίζει πολύ ωραία.


Diplona Serum Hair Growth

Το Diplona Serum είναι ένα σερουμ για την ανάπτυξη των μαλλιών.
Υπόσχεται αποτελεσματική φροντίδα 
για την κληρονομική τριχόπτωση και αραίωση των μαλλιών.
Είναι το μόνο προϊόν που δεν μπορώ να σας πω πολλά ακόμη 
γιατί το ξεκίνησα τώρα που γέννησα.
Στην εγκυμοσύνη με τόσες βιταμίνες που έπινα δεν μου έπεφτε τρίχα.
Τώρα που γέννησα και τα σταμάτησα όλα είπα να το ξεκινήσω.
Σε λίγες μέρες θα σας έχω αναλυτικό review για το συγκεκριμένο 
γιατί ειμαι σίγουρη οτι πολλές υποφέρουμε απο τριχόπτωση.


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά?

Θα τα πούμε σε επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου