Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Το πιο girly ντουλαπάκι απο Essence | Beauty by Hara


Beautakia μου σήμερα θέλω να σας δείξω 
το ντουλαπάκι απο Essence.
Δεν κυκλοφορεί όμως στην αγορά, 
ήθελα πολύ να σας δείξω πως είναι μέσα.
Όπως βλέπετε το έχω βάλει πάνω 
απο το επιπλάκι που έχω για τα καλλυντικά μου.


Έχει πάνω το λογότυπο της Essence,
όπως και στο πόμολο έχει το γράμμα 'e'.
Το κορδόνι που έχει είναι για σχέδιο 
που αν θέλω μπορώ να το αφαιρέσω.


Απο την μέσα μεριά στην πόρτα 
έχει έναν μεγαλό στρογγυλό καθρέφτη.
Στα ραφάκια έχει θήκες για τα lipgloss ή κραγιόν,
όπως και έχει θήκες για μολύβια 
και ότι άλλο θέλω να βάλω μέσα.

Είναι πολύ girly και παιχνιδιάρικο ντουλαπάκι.

Στολίζει τον τοίχο μου πραγματικά.

Aυτα για σήμερα...
Θα τα πούμε στο επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

2 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο ξετρελαθηκα με τον καθρέφτη.Που μπορούμε να το βρω;;;;Μπορούμε να το παραγγειλουμε από καπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς κορίτσι μου δεν υπάρχει πουθενά. Το γράφω και πιο πανω οτι δεν υπαρχει στην αγορα.

      Διαγραφή