Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Good or Bad Empties - Άδειες συσκευασίες | Beauty by Hara



Beautakia μου σήμερα θα μιλήσουμε για άδειες συσκευασίες.
Επειδή έλειπα κάποιο διάστημα απο τα social media μου, 
μαζευτηκαν πάρα πολλές άδειες συσκευασίες και έτσι σιγά σιγά θα σας τα δείχνω 
για να τα πετάξω και εγώ επιτέλους.


Ξεκινάω με αφρόλουτρα και σίγουρα θα δείτε και άλλα σε επόμενα post.

Farmona Let's Celebrate Cosmo 
Ειναι διαφασικό bath and shower gel. 
Για να το χρησιμοποιήσεις πρέπει να το κουνήσεις καλά το μπουκάλι,
εγώ δεν το διάβασα αυτο 
και με το που πήγα να το χρησιμοποιήσω βγήκε σαν νερό κόκκινο.
Είναι στα 500ml και το αρωμά του είναι cranberry και λεμόνι.
Εμένα προσωπικά η μυρωδιά μου άρεσε. Βγάζει κάτι ξινό και γλυκό μαζί.
Όμως δυστυχώς δεν με άφησε και τόσο ικανοποιημένη ως αφρόλουτρο.
Δεν κάνει τον αφρό που ήθελα, αυτο με χάλασε λιγάκι.

Aloe Plus Shower Gel Vanilla
Eιναι ένα απαλό αφρόλουτρο με οργανική Aloe Vera και μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ.
Μου άρεσε πολύ σαν αφρόλουτρο γιατί έκανε και τον αφρό που θέλω αλλά 
και η μυρωδιά ήταν καθαρά βανίλια και έμενε στο δέρμα για λίγη ώρα.


Συνεχίζω με τα πολύ πολύ αγαπημένα μου προϊόντα.

Bettina Barty Musk
Eιναι ένα γαλάκτωμα για το σώμα και τα χέρια στα 500ml (μια πολύ καλή ποσότητα).
Όσες έχετε μυρίσει την musk ξέρετε τι άρωμα βγάζει.
Είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά σε κρέμες, άρωμα και σε οτι άλλο μπορεί να βγει.
Μένει για ώρες το άρωμα στο σώμα αλλά και στα ρούχα.

Avgerinos Aroma Τύπου White Musk
Δεν έχω να πω πολλά. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ.
Έχω κάνει αναλυτικό review EΔΩ!!!
Το άρωμα δεν έχει καμια διαφορά με την κλασσική white musk.
Είναι απο τα προϊόντα που τελείωσα και στεναχωρήθηκα.


BIODERMA Sensibio H2O
To bioderma το γνωρίζετε οι περισσότερες.
Καθαρίζει απαλά και αφαιρεί το μακιγιάζ απο το πρόσωπο και τα μάτια.
Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί δεν με τσούζει στα μάτια καθόλου, είναι ήπιο πολύ 
και κάνει για ευαίσθητα δέρματα όπως το δικό μου.
Το χρησιμοποιούσα ακόμη και ας μην είχα μακιγιάζ στο πρόσωπο, 
απλά για να το καθαρίσω και μου ηρεμούσε τις κοκκινίλες 
που μπορεί να είχα στο πρόσωπο.


Seventeen Specifics Soothing Cleansing Milk
Γαλάκτωμα καθαρισμού με Οξέα Φρούτων και Εκχυλίσματα Kiwi.
Ειναι για μικτο - λιπαρό δέρμα.
Με άφησε πολύ ευχαριστημένη στο θέμα του ντεμακιγιάζ στο πρόσωπο 
αλλά όχι στα μάτια.
Με έτσουζαν λίγο τα μάτια μου αλλά οχι σε μεγάλο βαθμό.
Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ και δεν αφήνει λιπαρότητα καθόλου.
Παρατήρησα οτι το προσωπό μου μετά το γαλάκτωμα ήταν βελούδινο και απαλό.


Δοκίμασα και τελείωσα δυο προϊόντα απο την εταιρεία Sostar.

Sostar Κρέμα ματιών εντατικής αντιγήρανσης με SPF 15
Περιέχει υαλουρονικό οξύ και shea butter. 
Υπόσχεται οτι μειώνει τις ρυτίδες στην περιοχή των ματιών.
Περιέχει δείκτη προστασίας που είναι οτι πρέπει για χειμώνα - καλοκαίρι.
Δεν ξέρω αν κάνει δουλειά για τις ρυτίδες γιατί μέχρι στιγμης δεν έχω 
αλλά την χρησιμοποίησα προληπτικά.

Δεν είδα κάποια τρελή διαφορά στα μάτια απλα μου άφηνε την περιοχή 
κάτω απο τα μάτια πολύ απαλή και ξεκούραστη.
Η κρέμα ειναι στα 50ml και αρκετά παχυρευστη.
Θέλει πολύ λίγη ποσότητα για να μπορέσει να απορροφηθεί γρήγορα η κρέμα.

Sostar Ενυδατική κρέμα προσώπου με Μετάξι, Ελιά και Καλεντούλα.
Προσφέρει την ενυδάτωση που υπόσχεται χάρη στο μετάξι και το έλαιο ελιάς.
Αφήνει την επιδερμίδα ανανεωμένη και πολύ φρέσκια.
Ηρεμούσε το προσωπό μου τις μέρες που η επιδερμίδα μου 
ήταν λίγο πιο ξηρή και ευαίσθητη.
Το αρωμά του είναι αρκετά ήπιο.


Πετάω ένα lipgloss της avon που δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου.
Το χρώμα πολύ ωραίο όπως και το άρωμα του lipgloss 
αλλά όταν το έβαζα στα χείλη μου τα κολλούσε τόσο πολύ.
Ήταν σαν να έβαζα κολλά με χρώμα στα χείλη. 
Δεν μπορούσα ουτε καν να μιλήσω όταν το φορούσα.

Στα σκουπίδια πάει και ένα ενυδατικό κραγιόν απο L.A. ANGEL.
Δεν μπορώ να πω τι δουλειά κάνει ακριβώς 
γιατί δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω και πολλές φορές.
Το χρώμα του είναι ροζ και είναι όντως πολύ ενυδατικό με έντονο χρώμα.


Δυστυχώς μετά απο 3 χρήσεις το πολύ που έκανα το κραγιόν είχε ξεκολλήσει 
απο την βάση του και είχε κολλήσει όλο στο καπάκι.


Συνεχίζω με δυο concealer και ένα primer που τελείωσα.


Seventeen Ideal Cover Liquid Concealer No.04
Εγώ κανονικά χρησιμοποίω την απόχρωση 3 για φωτεινότητα 
και απο λάθος πήρα την 4.
Δεν μπορώ να πω οτι η συγκεκριμένη απόχρωση κάνει τόσο πολύ για concealer 
κάτω απο τα μάτια, όσο κάνει για highlighter.
Iριδίζει τόσο μα τόσο πολύ που δεν είναι για κάτω απο τα μάτια.
Εγώ το χρησιμοποίησα μέχρι τέλος για λάμψη και πραγματικά μου άρεσε πολύ.

Sixteen Concealer 318
Nομίζω είναι η πιο ανοιχτή απόχρωση.
Δίνει πολύ φωτεινότητα και για εμένα είναι καλυπτικό.
Εννοείτε οτι αν έχετε μαυρους κύκλους κάτω απο τα μάτια δεν θα είναι καλυπτικό.
Δεν μου έκανε γραμμές στα μάτια ακόμη και αν δεν έβαζα πούδρα.
Μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο concealer και σας το έχω ξαναδείξει.
Επίσης ειναι αρκετά οικονομικό.


ELF Mineral Eyeshadow Primer
Ήταν το πρώτο προϊόν που δοκίμασα απο Elf και με απογοήτευσε πλήρως.
Η συστασή του είναι σαν νερό, πολύ αραιό.
Είτε το έβαζα είτε όχι το ίδιο ήταν.
Πιο καλά μου καθόντουσαν οι σκιές στα μάτια χωρίς το συγκεκριμένο primer.
Κρίμα!!!


Aυτά ήταν κάποια απο τα πολλά προϊόντα που τελείωσα
 και θα σας τα δείχνω λίγα λίγα.
Εσείς τι προϊόντα έχετε φτάσει μέχρι τέλος?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτα?

Μέχρι το επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου