Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Beauty Haul - Golden Rose | Beauty by Hara

Beautakia μου ειμαι πάλι εδώ και επιστρέφω με haul απο Golden Rose Londessa.
Στο επόμενο post μου θα σας λέω όλα τα νέα μου και γιατί έλειψα.

Έκανα μια μικρή παραγγελεία απο το site της Golden Rose και είπα να σας τα δείξω.
Να σας πω οτι η παραγγελεία ήρθε σε 2 μέρες και μέσα είχε και δωράκια-δείγματα.


Θα σας πώ αναλυτικά τι πήρα και σε επόμενο post θα σας έχω 
και review για τα προϊόντα.


Ξεκινάω με την παλέτα Selective Color No.02 που την έψαχνα αρκετό καιρό.
Μου αρέσει πολύ η συσκευασία γιατι είναι ματ 
και πάνω έχει τα αρχικά της εταιρεία GR.



Μέσα έχει μεγάλο καθρέφτη που είναι πολύ βολικό σε μια παλέτα και ένα πινελάκι.
Έχει 12 γήινες αποχρώσεις που αποτελείται απο ματ, σατινέ, 
περλέ και ιριδίζουσες σκιές.
Η υφή τους είναι ανάλαφρη και γράφουν πολύ ωραία πάνω στα μάτια.


Η πάνω σειρά με ένα πέρασμα και έχει καταπληκτικό αποτέλεσμα.


Και η δευτερη σειρά με ένα πέρασμα μόνο και το αποτέλεσμα φοβερό.


Συνεχίζω με το Fixing Spray απο Golden Rose.
Eίναι διάφανο σπρει για αψεγάδιαστο μακιγιάζ 
και για να φαίνεται πιο φυσικό το αποτέλεσμα.
Μου αρέσει γιατί δεν έχει κολλώδη σύνθεση όπως κάποια άλλα Fixing Spray 
που πιάνω το προσωπό μου και κολλάει όταν τα βάζω.
Στεγνώνει γρήγορα και κρατάει το μακιγιάζ σταθερό για ώρες. 
Είναι 120ml και πολύ οικονομικό.

 

Lip Marker Ultra Lasting Color Kissproof No.102
Eίναι η νέα σειρά κραγιόν-μαρκαδοράκια και έχει βάση το νερό.
Είναι εμπλουτισμένο με Aloe Vera και Bιταμίνη Ε.


Δίνει ένα ζωηρό και φυσικό εφέ στα χείλη και στεγνώνει αμέσως.
Διαρκεί στα χείλη εως και 12 ώρες.
Το έχω δοκιμάσει μια φορά και γιαυτο δεν θέλω να σας πω πολλά τώρα.
Σε λίγες μέρες θα έχω αναλυτικό review.


Πρέπει να το φυλάσσεται με την μύτη προς τα κάτω 
όπως τα μαρκαδοράκια τα κανονικά.
Δεν περιέχει parabens, είναι χωρίς γλουτένη και είναι cruetly free.


Συνεχίζω με τα δωράκια που μου έστειλε η Golden Rose.
Μια υπέροχη μάσκα για τα μάτια. 
Είναι πραγματικά υπέροχη. 
Την χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα όταν νιώθω κουρασμένα τα μάτια μου.
Ανακουφίζει απο τα πρηξιματάκια κάτω απο τα μάτια 
και έχω καλύτερο αποτέλεσμα όταν το βάζω στο ψυγείο 
και το χρησιμοποιώ μετά στα μάτια.
Ότι πρέπει για να ξεκουράζονται τα μάτια μου.


Τελευταίο μου έστειλαν ένα μολύβι για τα χείλη Νο.18 σε καφέ χρώμα.


Τα συγκεκριμένα μολύβια μου αρέσουν γιατι ειναι μηχανικά 
και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε ξύστρα.
Είναι αρκετά μαλακό και σταθερό. 
Τα καφέ κραγιόν ή μολύβια ξέρετε δεν μου πολυαρέσουν 
αλλα το συγκεκριμένο το χρησιμοποίησα και μου άρεσε.


Αυτά ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα απο το e-shop της Golden Rose.
Σύντομα θα σας έχω και review για το κάθε προϊόν που αγόρασα.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτα τα προϊόντα?

Μέχρι το επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Social Media:

Facebook: Beauty by Hara

Instagram: Beauty by Hara

You tube: Beauty by Hara

8 σχόλια:

  1. Με γεια! Πολύ όμορφα όλα! Μου άρεσε πολύ η παλέτα και ανυπομονω να μου πεις γνωμη για το κραγιόν μαρκαδοράκι. Φιλάκια κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό ευχαριστώ πολύ. Θα γράψω σύντομα την γνώμη μου για το κραγιόν. Φιλακια πολλά πολλά <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι αγορές σου!Η παλέτα φαίνεται υπέροχη και φυσικά θα περιμένουμε review σου,το fixing spray το αγόρασα πρόσφατα και έμεινα πολύ ικανοποιημένη!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το σχόλιο :) Το fixing spray ειναι υπέροχο, οπως και η παλέτα. Φιλάκια πολλά πολλα.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η παλέτα! Να τα χαρείς όλα, με γεια σου :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου. Οντως η παλετα ειναι υπέροχη Φιλάκια πολλα <3

      Διαγραφή
  4. Τέλειες αγορές! Να τα χαρείς!
    Περιμένουμε το review σου :)
    beautyproject-elinachris.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσι μου. Συντομα θα εχω το review. Φιλάκια πολλα <3

      Διαγραφή