Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Golden Rose: Όταν τα οικονομικά κραγιόν είναι και καλά.

Ηello beauties...

Το σημερινό ποστ είναι απο αυτά που χαίρομαι να γράφω.
Θέλω να σας μιλήσω για τα πολυ αγαπημένα κραγιόν απο Golden Rose.
Σίγουρα όλες λίγο πολύ έχετε στην συλλογή σας κραγιόν απο Golden Rose 
και φυσικά αν δεν έχετε σας προτείνω να κάνετε μια βόλτα σε μαγαζιά με καλλυντικά 
και να τα γνωρίσετε...



Έχω τέσσερα κραγιόν απο την Golden Rose.
Tα δυο είναι απο την σειρά Vision Lipstick, το ένα απο την σειρά Velvet matte και το τελευταίο είναι απο Ultra Diamonds.

Θα σας δείξω ένα ένα τα κραγιόν και θα σας μιλήσω και για την κάθε σειρά ξεχωριστά.

                                                          1. Golden Rose Vision Lipstick No 120
                                                         2. Golden Rose Vision Lipstick No 112


Η σειρά VISION απο Golden Rose έχει υψηλή διάρκεια και κρεμώδη υφή.
Περιέχουν συστατικά shea butter, λάδι jojoba και βιταμίνη Ε.
Στην συλλογή μου έχω δύο απο τις 25 αποχρώσεις που έχει η σειρά 
αλλα σίγουρα σιγά σιγά θα αποκτήσω και άλλα.
Το πρώτο είναι το νούμερο 120. 
Είναι ένα σκούρο κερασί με κόκκινους τόνους που μωβίζει κιόλας λίγο.
Το δεύτερο είναι το νούμερο 112.
Eίναι ένα ροζ χρωματάκι που όποτε το φοράω όλο και κάποια θα με σταματήσει στο δρόμο και θα με ρωτήσει πρώτον για τα μαλλιά μου (ασχετο) χαχαχα 
και δεύτερον για το κραγιόν.
Είναι ενυδατικά, η εφαρμογή του τέλεια γιατί γλιστράει πάνω στα χείλη,
η διαρκειά του πολύ καλή και φυσικά πολύ οικονομικά.

3. Golden Rose Velvet matte Lipstick No 13



Έχω μόνο ένα στην συλλογή μου αλλά φταιεί το οτι δεν έχω βγεί στην αγορά ακόμη.
Σε λίγες μέρες θα μεγαλώσει και αυτή η συλλογή μου.
Αυτό που έχω είναι ένα φούξια που κάνει μπαμ.
Και γι'αυτό με σταματάνε στο δρόμο για να με ρωτήσουν.
Είναι ματ κραγιόν που δεν ξηραίνουν τα χείλη.
Η απόδοση του χρώματος είναι πολύ έντονη.
Έχουν μεγάλη διάρκεια. Πραγματικά η διάρκεια του είναι σαν ανεξίτηλο κραγιόν.
Έφαγα, ήπια και αυτό ακόμη εκεί.
Σκουπίσα τα χείλη μου με χαρτομάντηλο και βγήκε λίγο 
αλλά τα χείλη μου ακόμη ήταν φούξια.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ μου φαίνεται που βρήκα κραγιόν να είναι τόσο σταθερό.
Το κυριότερο είναι paraben-free και δερματολογικά ελεγμένα.
Συνεχίζω όμως παρακάτω γιατί μπορώ να σας μιλάω μέχρι αυριο 
για το συγκεκριμένο κραγιόν.

4. Golden Rose Lipstick Ultra Diamonds No 08



Aυτό το κραγιόν το πήρα εντελώς τυχαία.
Το χρώμα του είναι κάφε με χρυσό μαζί και έχει πάρα πολύ shimmer.
Τόσο πολύ που έβαλα λίγο στο χέρι μου να το δοκιμάσω 
και όταν πήγα να το αφαιρέσω με ένα χαρτομάντηλο γέμισα πάντου shimmer. 
Eπειδή όμως μου άρεσουν αυτά δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Η απόδοση του χρώματος και σαν διάρκεια είναι πολύ καλή.
Είναι αρκέτα ενυδατικό και έχει κρεμώδη υφή.

Αυτά τα κραγιόν έχω στην συλλογή μου αλλά θα έρθει και δεύτερο review 
γιατί θα έχω και άλλα στα χέρια μου σε λίγες μέρες.

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει?
Πως σας φαίνονται?

Φιλάκια πολλά
ΧΑΡΑ... 

1 σχόλιο: