Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Fresh Line POLYHYMNIA Hair Wash Review | Beauty By Hara

Ηello Beauties...

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια εταιρεία που αγαπάμε 
και όλες την ξέρουμε,την FRESH LINE.
Θα σας πω και λίγα πράγματα για την FRESH LINE για όσες δεν την γνωρίζετε...


Είναι Ελληνική εταιρεία και ιδρύθηκε το 1992
 απο την Κυρία Μαυρα Βαγιωνη Στασινοπουλου.
Τα προϊόντα φτιάχνονται απο φρέσκα υλικά και είναι όλα χειροποίητα.
Είναι απολύτως φυσικά και περιέχουν αιθέρια έλαια.


Πήρα το σαμπουάν μαλλιών POLYHYMNIA απο FRESH LINE 
για να το δοκιμάσω γιατί μυρίζει υπέροχα και είναι και κατά της τριχόπτωσης.
Ειναι 75ml, στοιχίζει 6,10 ευρώ αν θυμάμαι και για τα δικά μου μαλλιά 
που είναι μέχρι την μέση και πολλά ήταν αρκετές οι χρήσεις.
Φυσικά έχει και σε 200ml αλλά εγώ πήρα το μικρό αφού ήθελα να το δοκιμάσω.

Στην συσκευασία πάνω γράφει οτι ειναι παλιά ελληνική παραδοσιακή συνταγή
χωρίς πετροχημικά και σκληρούς αφριστικούς παράγοντες.
Εμπλουτισμένη με παράγωγο κυστίνης, 
που είναι κλινικά αποδεδειγμένη δράση κατά της τριχόπτωσης.
Φυσικά, όλες νομίζω οτι έχουμε λίγο ή πολύ θέμα με τριχόπτωση.
Έχω και εγώ... Λίγο το άγχος, λίγο το μάκρος στα μαλλιά, η εποχή.
Όλα παίζουν ρόλο.

Η συνταγή: κυστίνη, πιπερόριζα, τσουκνίδα, σκόρδο, πιπέρι καγιέν, ξύλο κέδρου, 
έλαιο neem, βιολογική αλόη, προβιταμίνη Β5.

Όταν διάβασα την συνταγή και πριν το μυρίσω λέω ΩΧ!!!
Πιπέρι, σκόρδο πως θα μυρίζει?

Το αρωμά του είναι ωραίο, πολύ απαλό και λίγο πικάντικο.
Σου γαργαλάει την μύτη.
Όσο για την τριχόπτωση, είδα κάποια διαφορά στα μαλλιά μου.
Εντάξει θαύματα δεν γίνονται σίγουρα αλλά ελλατώθηκε η τριχόπτωση 
και τόνωσε τα μαλλιά μου.
Φυσικά το σαμπουάν είναι και για αδύναμα μαλλιά.

Πείτε μου αν το έχετε δοκιμάσει και εσείς?

Θα τα πούμε σε επόμενο ποστ!

Φιλάκια Πολλά...

1 σχόλιο:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θέλω να σε ρωτήσω αν επηρέασε καθόλου το χρώμα των μαλλιών σου και αν σου έβγαλε λιπαρότητα.. Φιλάκια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή