Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τα λαδάκια προσώπου - Ποιά είναι τα αγαπημένα μου | Beauty by Hara




Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για τα λαδάκια προσώπου που νομίζω έχει μπει για τα καλά στην ρουτίνα μας (στις περισσότερες τουλάχιστον). Το πιο μεγάλο θέμα είναι αν γίνεται σωστή εφαρμογή. Στην συνέχεια θα σας δείξω και τα δικά μου αγαπημένα λαδάκια προσώπου. 
Τα Beauty oils εξασφαλίζουν πλούσια δράση χωρίς να αφήνουν λιπαρότητα αλλά ενυδατώνουν άμεσα. Αυτό για να είναι εφικτό πρέπει να γίνει και σωστή χρήση. 
Η ξηρή - αφυδατωμένη επιδερμίδα πρέπει να το χρησιμοποιεί μετά την κρέμα προσώπου. Η σειρά είναι καθαρισμός, τονωτική λοσιόν, ορό ή serum, κρέμα και λαδάκι. Ποτέ δεν χρησιμοποιούμε πρώτα το λάδι γιατί δημιουργεί ένα προστατευτικό φιλμ και δεν αφήνει να εισχωρήσουν τα συστατικά της κρέμας. (οι απόψεις διίστανται).
Σε κανονική επιδερμίδα κάνουμε το ίδιο. Μετά την κρέμα ή μαζί με την κρέμα. Φυσικά η ποσότητα πρέπει να είναι πιο λίγη. 2 σταγόνες είναι αρκετά. 
Σε μικτή ή λιπαρή επιδερμίδα πρέπει να γίνεται με μέτρο η χρήση. Αν θέλετε να βάλετε κάποιο λαδάκι τότε πρέπει να έχει ελαφριά υφή και να χρησιμοποιείται όταν υπάρχει ξηρό κλίμα. Δεν πρέπει να μπαίνει κατευθείαν στην επιδερμίδα αλλά μαζί με την κρέμα προσώπου. 

Εγώ ως ξηρή επιδερμίδα τον χειμώνα χρησιμοποιώ πολύ τα λαδάκια προσώπου και με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ. Μέχρι στιγμής έχω 3 αγαπημένα και πάμε να σας τα δείξω.




Ξεκινάω με το Μango Facial Oil with Hyaluronic acid από Cougar που το αγαπώ (όπως και οτι έχω δοκιμάσει απο cougar). Είναι ένα ξηρό λάδι με έλαιο μάνγκο και υαλουρονικό οξύ. Το μάνγκο έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες και είναι πλούσιο σε Βιταμίνη Α και Β καροτένιο. Βοηθάει την ταλαιπωρημένη επιδερμίδα και διορθώνει τις λεπτές γραμμές. Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ γιατί τώρα τον χειμώνα χρειάζεται το προσωπό μου αρκετή ενυδάτωση. Αφήνει την επιδερμίδα μου πολύ απαλή και μυρίζει φανταστικά. Ειδικά όταν το χρησιμοποιήσω βράδυ την άλλη μέρα που θα ξυπνήσω το προσωπό μου είναι πούπουλο. 
Συνεχίζω με το Hyaluronic Acid Facial Oil With White Truffle που το θεωρώ και αυτό top λαδάκι. Το εκχύλισμα λευκής τρούφας φημίζεται για τις ιδιότητες του. Θεωρείται πιο πολύ θεραπεία παρά προϊόν ομορφιάς. Η λευκή τρούφα αποτελείται απο 73% νερό ενώ το υπόλοιπο αποτελείται από ένα κοκτέιλ βιταμινών και μετάλλων όπως Μαγνήσιο, Κάλιο και ασβέστιο. Καταπολεμά τα σημάδια γήρανσης, τις ρυτίδες, την αφυδάτωση και επαναφέρει την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Είναι ένα φανταστικό προϊόν που το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ και έχω δεί μεγάλη διαφορά στο πρόσωπο μου με την αφυδάτωση. Επίσης, μετά την χρήση του βλέπω το προσωπό μου πιο λείο. 




Άλλο ένα υπέροχο λαδάκι πολυχρηστικό είναι το Premium Dry Oil από Acamnia. Ένα ξηρό λάδι που κάνει για πολλές χρήσεις. Είναι πλούσιο σε συστατικά, με φυτικά και ευεργετικά έλαια για όλες τις επιδερμίδες. Περιέχει πάνω απο 10 έλαια και βιταμίνη Ε που κάνουν για πρόσωπο, νύχια, σώμα και μαλλιά. Είναι ενυδατικό και αντιρυτιδικό. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως κρέμα προσώπου. Μυρίζει πολύ γλυκά, κάτι σας Lemon Pie. 

Αυτά ήταν τα λαδάκια που χρησιμοποιώ έγω αυτο τον καιρό. 
Εσείς χρησιμοποιείται κάποιο λάδι προσώπου?


Μέχρι το επόμενο post...
Φιλάκια πολλά, Χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου