Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Empties Προϊόντα - Hot or Not | Beauty by Hara



Έχω πολύ καιρό να σας δείξω προϊόντα Empties και έχω μαζέψει πάρα πολλά. Σκέφτηκα να τα ανεβάσω λίγα λίγα για να μην πέσουν πολλά. Τα empties θα είναι HOT OR NOT. Θα σας λέω ποια προϊόντα μου άρεσαν και ποια όχι. Πάμε να δούμε μαζί άδειες συσκευασίες.


Για την απολέπιση προσώπου χρησιμοποίησα το Mint Julep Scrub με άρωμα μέντα απο την εταιρεία Queen Helene. Το αγάπησα πάρα πολύ γιατί ο καθαρισμός που κάνει ειναι πολύ καλός. Οι κόκκοι του ειναι μεσαίου μεγέθους και κάνει πολύ καλό scrub χωρίς να γδέρνει το πρόσωπο. Στα συν είναι ότι μυρίζει μέντα. Η Mint Julep Masque απο Queen Helene είναι μια πράσινη μάσκα που αποξηραίνει τα σπυράκια και διώχνει τα μαυρα στίγματα. Πολεμάει την λιπαρότητα και την αφήνει απαλή. Μυρίζει και αυτή μέντα. Μου άρεσε πάρα πολύ. Η Grape Seed Peel-off Masque απο Queen Helene δυστυχώς δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν στέγνωνε ποτέ και έπρεπε να την αφαιρώ με νερό ενώ ειναι peel-off. Το μόνο ωραίο ήταν το άρωμα. Δεν το τελείωσα το προϊόν.




Έχω τρέλα με τα νεράκια ντεμακιγιάζ και δοκιμάζω διάφορα. Τελείωσα το Micellar Cleansing Water απο Dirty Works. Ήταν μόνο για το πρόσωπο, αν και θα προτιμούσα να είναι και για τα μάτια. Είναι πολύ ήπιο νεράκι ντεμακιγιάζ. Για την ακρίβεια ένιωθα οτι πλενόμουν με νερό βρύσης. Δεν έβγαζε το μακιγιάζ αμέσως. Ενώ το Micellar Cleansing Water από Galenic είναι για πρόσωπο και μάτια. Αφαιρούσε το μακιγιάζ και άφηνε μια λάμψη στο πρόσωπο. Μου άρεσε πάρα πολύ.




Ξεκινάω με την BB από Farmasi που την τελείωσα και την ευχαριστήθηκα πολύ. Είναι με υαλουρονικό οξύ. Παρέχει μέτρια εώς υψηλή κάλυψη, η φορμουλά του είναι ελαφριά με ημι-ματ τελείωμα. Σίγουρα θα το αναζητήσω πάλι. Το Infallible foundation απο L'oreal είναι παλιά συσκευασία και το κρατούσα για concealer γιατί δυστυχώς η απόχρωση ήταν τελείως λάθος για μένα. Δεν μπορώ να πω πολλά γιατί δεν το έχω τελειώσει και ούτε το χρησιμοποίησα ως foundation. To #Insta Perfect Liquid Make up απο Essence δεν με άφησε καθόλου ευχαριστημένη γιατί δεν ένιωθα καν οτι φοράω foundation. Έβαζα τουλάχιστον 4 στρώσεις για να δείξει αλλά και πάλι τίποτα. Ήταν σαν νερό. Δεν μπόρεσα να το τελειώσω. 



Στα empties μπαίνει και η Longwear Compact Foundation Pressed Powder /Matte Finish από Lavish Care μια αδιάβροχη πούδρα που προσφέρει ματ αποτέλεσμα και μεγάλη διάρκεια. Την αγάπησα την συγκεκριμένη πούδρα και σίγουρα θα την ξαναπάρω. Την έβαζα με ή χωρίς foundation και το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Δεν έβγαζε καθόλου λιπαρότητα. Δυστυχώς, δεν πρόλαβα να τελειώσω το Complete Coverage Concealer από Lavish Care γιατί χάλασε (δεν ξέρω πως) και άλλαξε χρώμα. Όσο το δοκίμασα μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ γιατί προσφέρει πλήρη κάλυψη και δεν σπάει κάτω απο τα μάτια. Το Color Correcting Fluid από την Lavish Care στην πράσινη απόχρωση δεν μπορώ να πω οτι μου έκατσε καλά. Δεν είδα κάποια διαφορά. Όταν το άπλωνα εξαφανιζόταν. Τα Color Corrector Crayon από Golden Rose στην απόχρωση πράσινο και ροδακινί δεν μπόρεσα να τα τελειώσω γιατί δεν κάθισαν καθόλου καλά στο προσωπό μου. Λογικά δεν είναι για ξηρές επιδερμίδες τα μολύβια.




Στο τέλος άφησα τα αγαπημένα μου αρώματα. Το Body Spray Vanilla Sugar από Arome Nature είναι ότι πιο γλυκό υπάρχει σε σπρέι σώματος. Αφήνει στην επιδερμίδα άρωμα βανίλια και κρατάει πάρα πολύ. Ήδη έχω στην συλλογή μου και άλλα αρώματα απο την συγκεκριμένη εταιρεία. Το άρωμα Τύπου Candy από την πρώην εταιρεία O-morfia είναι και αυτό ένα πολύ γλυκό άρωμα που βάζω συνέχεια. Μπορώ να πω οτι για οικονομικό άρωμα ήταν καλό. Συνεχίζω με το άρωμα Vanilla από The Body Shop που φοράω απο το 2011. Το αγαπώ γιατί κρατάει για ώρες. Δυστυχώς δεν μπορώ να το βρώ πια. Μια είναι σε έλλειψη και μια το φέρνουν πάλι. Για το τέλος άφησα το πιο ωραίο χειμωνιάτικο άρωμα που πάντα θα υπάρχει στο ράφι μου. Hypnotic Poison από Dior, όσες το έχετε δοκιμάσει καταλαβαίνετε για τι άρωμα μιλάω και όσες δεν το έχετε δοκιμάσει και σας αρέσει ένα βαρύ και αισθησιακό άρωμα, να το αναζητήσετε. Είναι ένα άρωμα που κρατάει για ώρες.
Προσοχή: Τα αρώματα δεν κρατάνε σε όλες τις επιδερμίδες το ίδιο. Σε εμένα μέχρι στιγμής κρατάει ότι έχω δοκιμάσει.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που τελείωσα. Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο απο αυτά? Άφησε μου σε σχόλιο τι προϊόν τελείωσες εσύ...

Μέχρι το επόμενο post...
Φιλάκια πολλά, Χαρά!

2 σχόλια: