Τρίτη 21 Απριλίου 2020

Unboxing ZamppleBOX Απριλίου 2020 | Beauty by Hara




Πόσο μου αρέσουν τα Surprise κουτιά, που δεν ξέρω τι περιέχει μέσα. Ένα απο αυτά είναι και το ZamppleBOX. Περιέχει απο 6-8 προϊόντα έκπληξη. Τα προϊόντα είναι οτι μπορεί να έχει ένα σούπερ μάρκετ και συνήθως κάποια απο αυτά είναι νέα στην αγορά. Το ZamppleBOX αν έχω καταλάβει σωστά, κυκλοφορεί κάθε 6 μήνες. Εγώ προσωπικά θα ήθελα πιο συχνά να βγάζουν τέτοια κουτιά γιατί μου αρέσουν. Δεν μπορώ να πω οτι όλα μα όλα τα προϊόντα με ενθουσιάζουν από το ZamppleBOX γιατί είμαι και Beauty Junkie και θα ήθελα να έχει πιο πολλά προϊόντα περιποίησης αλλά όπως είπα είναι ένα κουτί με ότι μπορείς να βρείς σε σουπερ μάρκετ. Πάμε να δούμε τι περιέχει το κουτί του Απριλίου 2020.



Ξεκινάω με ένα νέο προϊόν από την HELLMANN'S που είναι η Μαγιονέζα με τρούφα. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά διάβασα οτι είναι από έλληνες παραγωγούς και έχει κρεμώδη υφή. Άλλο ένα νέο προϊόν από την HELLMANN'S είναι η Μουστάρδα με Πιπεριές Φλωρίνης. Δοκιμάστε την στην σαλάτα και ειδικά στην πατατοσαλάτα και θα καταλάβετε πόσο τέλεια είναι. Έχει ελαφρώς πικάντικη γευση. Τελευταίο προϊόν από HELLMANN'S είναι η Κέτσαπ με Θυμαρίσιο μέλι Κρήτης. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά φαντάζομαι οτι θα έχει γλυκιά γευση. Σπαγγέτι Νο.6 Ολικής Άλεσης με Βρώμη από ΜΑΚΒΕΛ, δεν τα έχω δει κάπου η αλήθεια είναι και δεν ξέρω αν είναι νέο προϊόν αλλά σας γευση δεν έχει διαφορά με τα κανονικά μακαρόνια.



Στο ZamppleBOX είχε και 3 νέα σαμπουάν για τα μαλλιά σε καταπληκτικές μυρωδιές. Ultra DOUX σαμπουάν από την Garnier με Aβοκάντο και Βούτυρο Καριτέ, με Καρύδα και Aloe Vera και το τελευταίο είναι Gingembre De Vie. Όλα μυρίζουν καταπληκτικά αλλά το Gingembre μυρίζει σαν μελομακάρονο. Πραγματικά λούστηκα και μετά μύριζε όλο το μπάνιο και τα μαλλιά μου σαν μελομακάρονο. Το αγάπησα γιατί θυμίζει Χριστούγεννα.



Και τελευταίο προϊόν είναι το deo beauty elixir sensitive από την Nivea. Ανυπομονώ να το δοκιμάσω γιατί η μυρωδιά είναι πολύ ωραιά και σου αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας. Υπόσχεται οτι ενυδατώνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα. 

Αυτά ήταν τα προϊόντα που είχε το ZamppleBOX Απριλίου 2020.
Εσείς έχετε πάρει κάποιο κουτί?

Stay tuned γιατί θα σας έχω review για τα προϊόντα.

Μέχρι το επόμενο post...
Φιλάκια πολλά, Χαρά!

2 σχόλια: