Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Good or Bad Empties - Δεκεμβρίου | Beauty by Hara


Τα empties του Δεκεμβρίου 
αν και καθυστερημένα είναι γεγονός.

Έχω τελειώσει πάρα πολλά προϊόντα 
αλλά θέλω να σας τα ανεβάζω λίγα λίγα 
γιατί πραγματικά θα πρέπει να γράφω για μέρες.

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά



Dove Talc Soft

Τα Dove τα αγαπώ, όλα τα αρώματα τα προτιμώ 
αλλά λίγο παραπάνω το Talc Soft. 
Άδειασα 2 συσκευασίες και ήδη είχα stock. 
Το άρωμα του είναι πολύ απαλό, σαν πούδρα. 
Μυρίζει καθαριότητα και κανένα απο τα Dove 
δεν μου έχει κάνει αλλεργία.


Seventeen Τονωτική Λοσιόν

Η τονωτική λοσιόν είναι απαραίτητο βήμα 
στον καθαρισμό του προσώπου. 
Τονώνει και διατηρεί την φυσική υγρασία του δέρματος 
και προετοιμάζει την επιδερμίδα να δεχτεί 
τα ευεργετικά συστατικά της κρέμας μας. 
Δοκιμάζω πάρα πολλές τονωτικές λοσιόν. 
Η revitalizing tonic lotion είναι με εκχύλισμα χαμομηλιού και αγγουριού και είναι για κανονικό-ξηρό δέρμα.
Μπορώ να πω οτι μου άρεσε γιατί άφηνε φρέσκο 
το προσωπό μου, με χάλασε όμως λίγο η μυρωδιά 
που ναι μεν ήταν ωραία αλλα πολύ έντονη.


Oriflame Northern Glow Bath - Shower Gel

Αν θέλετε να είσαστε μες την λάμψη μετά το μπάνιο σας 
τότε είναι το αφρόλουτρο που χρειάζεστε.
Δεν μπορώ να πω οτι έχει κάποιο ιδιαίτερο άρωμα 
που μένει μετά αλλα η λάμψη φοβερή. 
Έχει μέσα Glitter που μένει πάνω στο σώμα, 
δεν φευγει με το νερό 
αλλά μέσα στην μέρα θα έχει φύγει. 
Μόνο για αυτο μου άρεσε το συγκεκριμένο αφρόλουτρο.


The Body Shop Moisture Cream 

Ειναι η Best seller ενυδατική κρέμα ημέρας.
 Υπόσχεται οτι ενυδατώνει την επιδερμίδα.
Η συσκευασία μου είναι στα 15ml, 
μικρή συσκευασία αλλά μου κράτησε αρκετά.
Μου άρεσε πάρα πολύ η συγκεκριμένη κρέμα 
γιατί ενυδάτωνε πολύ την επιδερμίδα μου 
και την άφηνε λεία και απαλή. 
Η υφή της ήταν ελαφριά και απορροφάται γρήγορα. 
Το άρωμα πολύ ωραίο και απαλό.
Σίγουρα θα την ξαναπάρω.


Seventeen Natural Silky Compact Powder

Μια πούδρα που αγαπώ και την αγοράζω συνέχεια.
Η αποχρώση που παίρνω είναι η 03 Caramel.
Ειναι λίγο σκούρο αλλά με πινελό δένει πολύ όμορφα.
Την έβαζα πάνω απο το foundation 
αλλά και χωρίς foundation. 
Καλύπτει πολύ καλά, τουλάχιστον το δικό μου πρόσωπο 
που δεν έχει και κάτι ιδιαίτερο στο να καλύψει 
παρα μόνο καμία κοκκινίλα.



Technic Highlighter

Είναι το πρώτο highlighter πριν χρόνια που χρησιμοποιησα. Τότε ήταν top για μένα γιατί δεν είχα δοκιμάσει και κάποιο άλλο. Είναι σε υγρή μορφή που το βάζεις ως highlighter ή στο Foundation ή στην κρέμα προσώπου. Για οικονομικό προϊόν κάνει καλή δουλειά αλλά δεν θα το ξαναέπαιρνα γιατί έχω πάρα πολλά.


Golden Rose Stick Concealer

Ενα concealer σε μορφή stick και απόχρωση 06.
Το τελείωσα αρκετά ευκολα μπορώ να πω. 
Δεν μου καθόταν καλά πάντα. 
Έπρεπε να κάνω πάρα πολύ καλή ενυδάτωση 
για να στρώσει καλά αλλα μετά απο λίγο 
έσπαγε κάτω απο τα μάτια. 
Όμως πιστευω δεν φταίει το προϊόν. 
Γνωρίζω οτι τα stick δεν είναι για ξηρές περιοχές 
αλλά εγώ ήθελα να το δοκιμάσω. 
Το καλό είναι οτι έχει πολύ καλή απόδοση. 


Garnier BB Light

Μια BB κρέμα απο Garnier που δεν τελείωσα όμως.
Στην αρχή είναι μια κρέμα άσπρη και όταν την απλώνω 
σε δευτερόλεπτα γίνεται πορτοκαλί 
και σιγά σιγά παίρνει ένα απαλό χρώμα που είναι ωραίο. 
Αυτα που δεν μου άρεσαν όμως είναι δύο. 
Το πρώτο είναι το άρωμα που ήταν πάρα πολύ έντονο 
σε σημείο να μοιάζει σαν απορρυπαντικό 
(δεν ξέρω μήπως αυτό που πήρα ήταν χαλασμένο). 
Απο την πρώτη εφαρμογή είχε αυτη την μυρωδιά 
και το δευτερο οτι ήταν τόσο πολύ η ενυδάτωση 
που έκανε, που το προσωπό μου ήταν σαν βρεγμένο 
και για να συνεχίσω το μακιγιάζ έπρεπε να περιμένω αρκετή ωρα για να στεγνώσει. 
Και μακιγιάζ να μην έκανα έπρεπε να περιμένω πολύ 
να στεγνώσει και ήταν βαρύ.

Εσείς την έχετε χρησιμοποιήσει αυτή την BB 
να μου πείτε την γνώμη σας?

Αυτα ήταν τα empties μου...

Μέχρι το επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχα ποστ κορίτσι μου γλυκό η BB μου φαινόταν αρκετά λιπαρη για εμένα και φαντάσου έχω κανονική επιδερμίδα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή