Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Giveaway με προϊόντα απο Golden Rose - 4 Mini Liquid Matte Lipstick and Haul | Beauty by Hara


Beautakia μου σήμερα σας έχω haul και διαγωνισμό.

Νέα προϊόντα απο Golden Rose και ελάτε να τα γνωρίσουμε μαζί.

Σίγουρα σε επόμενα post θα σας έχω και review για τα προϊόντα.


Liquid Matte Lipstick 18 και 21.

Τα καταπληκτικά υγρά ματ κραγιόν όλες τα γνωρίζετε.
Δεν έχω να πω πολλά.
Έχω σχεδόν όλες τις αποχρώσεις 
και πήρα να δοκιμάσω και 2 απο τις καινούριες.


Το 18 είναι ένα φοβερό κόκκινο χρώμα, 
έντονο αρκετά και κάνει για όλες τις εποχές.
Το 21 είναι ένα μωβ απαλό χρώμα 
που και αυτό ειναι για όλες τις εποχές.
Τα λατρεύω αυτα τα χρώματα.


Long Wear Finishing Powder

Νέα διάφανη πούδρα σε ελευθερη μορφή για άψογο τελείωμα 
και κάνει για όλους τους τύπους και για όλους τους τόνους δέρματος.


Την διάφανη πούδρα μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε πάνω απο την βάση 
του μακιγιάζ μας για να το σετάρουμε 
ή και απευθείας σε καθαρό δέρμα ως primer prep πούδρα.
Επίσης, έχει και σφουγγαράκι μέσα.
Ανυπομονώ να το δοκιμάσω και να σας πω πιο πολλά.


Color Corrector Crayon

Nέα μολύβια για την διόρθωση χρωματικών τόνων δέρματος.
Είναι πολύ μαλακά μολύβια γράφουν έντονα 
για να καλύπτει τις ανομοιομορφίες του δέρματος.


Εγώ πήρα ένα ροδακινί και ένα πράσινο.

Το ροδακινί εξουδετερώνει τους μαυρους κύκλους και τις κηλίδες 
(ένα προϊόν που θα μου χρειαστεί σε 3 μήνες που θα γεννήσω και καταλαβαίνετε οτι θα έχω ξενύχτι).
Το πράσινο εξουδετερώνει τις κοκκινίλες.
Με ένα πέρασμα μόνο είναι πολύ έντονο το χρώμα 
και η κάλυψη φαίνεται καλή. 


Micellar Cleansing Water 

Nέο νεράκι micellar με έλαιο Ιαπωνικής καμέλιας και ενυδατικά στοιχεία.
Υπόσχεται οτι αφαιρεί το μακιγιάζ χωρίς τρίψιμο 
και αφήνει στην επιδερμίδα μια αίσθηση απαλότητας, 
αναζωογόνησης και απαλή ενυδάτωση.
Δεν περιέχει άρωμα και parabens.
Ανυπομονώ να το δοκιμάσω γιατί τώρα τελευταία κάτι έχω πάθει 
με τα νεράκια micellar.



Beautakia μου τώρα ήρθε η ώρα του διαγωνισμού...


Μια τυχερή θα κερδίσει 4 Mini Liquid Matte Lipstick.
Τα νούμερα είναι 18, 20, 21, 24.
Θεωρώ οτι τα χρώματα αυτά πάνε σε όλες.

Για να τα κερδίσετε δηλώστε συμμετοχή.

Τα βήματα είναι απλά:

1. Like στην σελίδα: Βeauty by Hara
2. Να με ακολουθήσετε στο Instagram: Beauty by Hara
3. Like και Share (δημόσια κοινοποίηση) της φωτογραφίας ΕΔΩ!!!
4. Τag τις φίλες σας.
5. Να μου γράψετε με τι όνομα με ακολουθείτε 
και τι σας αρέσει πιο πολύ απο την Golden Rose. 

Ο διαγωνισμός τελειώνει 30-6-2017.

Καλή επιτυχία σε όλους.

Xορηγός επικοινωνίας
SaveandWin.gr

Μέχρι το επόμενο post...
Φιλάκια πολλά
Χαρά...


6 σχόλια:

  1. #ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ #ΠΟΛΥ #ΤΟ #ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ #ΜΟΥ #ΕΙΝΑΙ #LIQUID #MATTE #LIPSTICK 21

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 18 υπέροχη απόχρωση και συνδυάζεται άνετα όλες τις στιγμές και όλες τις εποχές..Διαχρονική αξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο!!💝💝💝💝💝💝🎁🎁🎁🎁 fb:vicky chalkidiki insta:vickyst008 τα αγαπημενα μου ειναι matte liquid lipstik

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν όλα!!!! fb: Donna Konstantinidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!! fb:xristina vasilopoulou insta:xristina_vas_4554 τα matte liquid lipstik

    ΑπάντησηΔιαγραφή