Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Giveaway : Όλη η φύση σε ένα βαζάκι... Μια κρέμα νυκτός Natiria σε μία τυχερή | Beauty by Hara


Γεια σας beautakia μου...

Σήμερα σας έχω διαγωνισμό... ναιιιιιιιιιιιι!!!

Δοκίμασα πριν λίγες μέρες την κρέμα νυκτός εντατικής φροντίδας απο Natiria 
και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Θα σας πω λίγα λόγια για την Natiria αλλά και για την κρέμα.


Το όνομα "Natiria" προκύπτει από το συνδυασμό των λέξεων Nature=Φύση και Iris=Ίριδα.
Η σειρά Natiria προσφέρει ολοκληρωμένη φροντίδα για το πρόσωπο και το σώμα.
Τα υλικά προέρχονται απο μικρές πιστοποιημένες μονάδες βιολογικής καλλιέργειας και φυσικά υλικά όπως, αιθέρια έλαια, βιολογική μέντα, μέλισσα, λεβάντα, λεμόνι βιολογικό ελαιόλαδο, λάδι αβοκάντο, νερό λεβάντας και χαμομηλιού.
Δεν περιέχουν προϊόντα ζωικής προέλευσης, δεν έχουν parabens, 
χρώματα ή ορυκτά λάδια.

Η κρέμα νυκτός είναι ελαφριά, καθόλου λιπαρή, περιέχει βασιλικό πολτό 
και βιολογικό ελαιόλαδο.
Είναι ιδιαίτερα θρεπτική με αντιρυτιδικές και αναπλαστικές ιδιότητες.

Την χρησιμοποιώ μια βδομάδα ακριβώς το βράδυ πριν τον ύπνο 
και νιώθω μεγάλη διαφορά στο προσωπό μου.
Δεν μου βγάζει λιπαρότητα στην ζώνη Τ, έχει ηρεμήσει πολύ το προσωπό μου στα σημεία που ήμουν αφυδατωμένη και το πρωί που ξυπνάω φαίνεται πολύ φρέσκο και καθαρό.
Επειδή έμεινα πολύ ευχαριστημένη πήρα μια και για εσάς, να την δοκιμάσετε 
και να μου πείτε την γνώμη σας.

Για να δηλώσετε συμμετοχή τα βήματα είναι απλά:

Like στην σελίδα μου Beauty by Hara
Εγγραφή στο blog haramake-up.blogspot.gr
Share (δημόσια κοινοποίηση) την φώτογραφία ΕΔΩ!!!
Tag τις φίλες σας.

Ο διαγωνισμός θα τελειώσει 28/8/2016

Καλή επιτυχία σε όλους.

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

1 σχόλιο: