Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Beauty Haul απο Femme Fatale | Beauty by Hara


Γεια σας κορίτσια μου...

Πριν λίγες μέρες έκανα μια βόλτα στο Femme - Fatale στην Νίκαια 
και πήρα λίγα πραγματάκια.


Kάποια απο αυτα τα έχω ξαναπάρει και είναι δοκιμασμένα 
και κάποια είναι πρώτη φορά που τα αγοράζω και ανυπομονώ να τα δοκιμάσω.

Ας δούμε μαζί τα πράγματα.


My New Love... GPlus Fix Spray για το πρόσωπο.
Ιδανικό πριν το μακιγιάζ για ενυδάτωση και μετά το μακιγιάζ 
για πιο σταθερό αποτέλεσμα.
Περιέχει εκχυλίσματα ανανά, Βιταμίνη Ε, πράσινο τσάι και χαμομήλι.
Ιδανικό και για την παραλία. Ανυπομονώ να το δοκιμάσω...


Εδω μιλάμε για μεγάλο έρωτα... Seventeen Ideal Cover Liquid Concealer 02 και 03.
To No. 02 Light Ochre είναι ένα κίτρινο concealer 
που καλύπτει ακόμη καλύτερα τους μαύρους κύκλους σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. 
Εγώ το πήρα και για πιο πολύ φωτεινότητα για κάτω απο τα μάτια.
Το Νο. 03 Ivory είναι ένα ανοιχτόχρωμο concealer με πολύ καλή κάλυψη 
που δίνει και πολύ φώς κάτω απο τα μάτια... 
Έχετε καταλάβει οτι αγαπώ τα concealer που δίνουν φωτεινότητα.


Μου αρέσει πολύ και το ''βουρτσάκι'' απο το concealer γιατί είναι μαλακό 
και απλώνει πολύ ωραία το προϊόν κάτω απο τα μάτια.


My babies... Golden Rose Liquid Matte Lipstick No. 08, 01, 06.
Aπλώνονται εύκολα, στεγνώνουν γρήγορα και γίνονται τελείως ματ και κρατάνε για ώρες.
Έχω 8 αποχρώσεις στην συλλογή μου και πρόσθεσα και την Νο. 08 και 06.
Το Νο. 01 που είναι στην μέση το πήρα για διαγωνισμό που θα ανέβει σε λίγες μέρες.


Golden Rose Stick Concealer Νο.06
Yπόσχεται οτι καλύπτει τους λεκέδες και δίνει φώς κάτω απο τα μάτια.


Μπορώ να πω με σιγουριά οτι είναι καλυπτικό 
(τουλάχιστον για μένα που δεν έχω και κάποιο πρόβλημα με μαυρους κύκλους) 
και δίνει αρκετό φως.
Θα το δοκιμάσω λίγο παραπάνω και θα σας τα πω αναλυτικά σε επόμενο ποστ.


Real Techniques Blush Brush.
Ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα πινέλα απο Real Techniques.
Πήρα το πινέλο για ρουζ αλλα είναι ένα πολυχρηστικό πινέλο.


Είναι φουντωτό πολύ και οι τρίχες του πολύ μαλακές.
Μπορείς εκτός απο ρουζ να βάλεις πούδρα, να σετάρεις το concealer.
Όρεξη να έχεις να το χρησιμοποιείς. χιχιχι


Αυτα ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα απο το Femme - Fatale.

Εσύ έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν?

Θα χαρώ πολύ να μου πείτε την γνώμη σας.

Μέχρι το επόμενο ποστ...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

4 σχόλια:

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πινέλο είναι καταπληκτικό, απλώνει πάντα ακριβώς όσο ρουζ χρειάζεσαι, μαγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου!! Τα real technique είναι πολύ ωραία!!! Αλλά και τα liquid lipsticks από Golden Rose είναι πολύ καλά!! <3 Φιλιά κοπελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια σου γλυκιά μου!!! καλοφόρετα!!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή