Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Review: Golden Rose Velvet Matte lipsticks | Beauty by Hara




Γειά σας beautakia μου.
Σήμερα ειμαι εδώ με ένα ακόμη review.
Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ για άλλη μια φορά  
στα αγαπημένα Velvet matte απο Golden Rose.

Οι περισσότερες απο εσάς έχετε δοκιμάσει έστω και ένα κραγιόν απο την συγκεκριμένη σειρά.
Οι αποχρώσεις είναι πραγματικά φανταστικές αλλά εγώ κλείνω πιο πολύ στα κόκκινα, μωβ, ροζ, φούξια, κοραλί. Δηλαδή δεν τρελλαίνομαι και τόσο για τις καφέ αποχρώσεις γιατί δεν τα φοράω αυτά τα χρώματα σε κραγιόν.

Έχω 8 αποχρώσεις όπως θα δείτε και παρακάτω.


Η ματ όψη, η βελούδινη υφή αλλά και το πόσο σταθερά είναι τα κάνει απλά ακαταμάχητα.


Έχει πολλά θετικά και ένα αρνητικό!

Θετικά: Είναι πολύ οικονομικά, δεν χρειάζεται πολλές στρώσεις για να φανεί το χρώμα, είναι ματ και στεγνώνει γρήγορα χωρίς να αφήνετε διάφορα σημάδια, έχει πολλά χρώματα, η διαρκειά του είναι πάρα πολύ καλή.
Αρνητικό: Δεν ξέρω αν πρέπει να το πώ αρνητικό γιατί δεν φταίει το κραγιόν στην ουσία αλλα επειδή είναι ματ δεν δείχνει καθόλου καλά σε σκασμένα χείλη, αυτο σημαίνει οτι πριν απο το κραγιόν θα πρέπει να έχετε κάνει καλή απολέπιση στα χείλη σας.

Πάμε να δούμε τις αποχρώσεις που έχω διαλέξει εγώ.





Μου αρέσουν τόσο πολύ τα ροζ, κόκκινα, κοραλί. Είναι τα χρώματα μου.
Το 4,8,11, 13 είναι ροζ και φούξια αποχρώσεις.
Το 5 είναι γήινο - σάπιο μήλο.
Το 6 είναι κόκκινο με πορτοκαλί υποτόνους.
Το 15 είναι φλογερό κόκκινο που πολύ πολύ λίγο πορτοκαλίζει.
Το 18 είναι ένα σκούρο κόκκινο.

Δεν θα σας ρωτήσω αν τα έχετε δοκιμάσει γιατί είμαι σίγουρη οτι λίγο πολύ όλες τα έχετε δοκιμάσει... Πείτε μου την γνώμη σας για τα συγκεκριμένα κραγιόν.

Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο το συγκεκριμένο ποστ.

Θα τα πούμε στο επόμενο ποστ...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

3 σχόλια:

  1. Τέλειο το review σου χαρά μου,τέλεια όλα τα χρώματα, τέλεια όλα 😀💝😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε σχεδόν τα ίδια χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα 30 χρώματα υπάρχουν μου λείπουν περίπου τα 10. Μάλλον φαίνεται πόσο τα αγαπώ!! Φιλιάααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή