Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Μini Review: Essie First Base & Splash of Grenadine | Beauty By Hara

Ηello beauties...

Δεν ξέρω τι έχω πάθει τελευταία και θέλω να δοκιμάζω καινούρια μανό.
Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τα νύχια, έχω αφεθεί σε nail artist 
και μου τα φτιάχνει αλλά όταν δεν έχω χρόνο να κάνω κάτι ιδιαίτερο,
 κάθομαι μόνη μου και τα φτιάχνω.



Έτσι δοκίμασα το First Base Coat απο Essie και το Splash of Grenadine (αν δεν κάνω λάθος για το μωβ γιατι το χαρτάκι που είχε απο κάτω μου ξεκόλλησε).

Ξεκίνησα με το First Base Coat που έχει συγκολητικά συστατικά 
για να συγκρατούν το βερνίκι πάνω στο νύχι.
Στην συνέχεια έβαλα το μανό που είναι μωβ 
ένα ανοιξιάτικο χρώμα που δεν το λες ουτε απαλό αλλά ουτε και σκούρο.
Το πέρασα δύο στρώσεις στην αρχή αλλά όσο στέγνωνε μου διαφάνιζε λίγο 
και έτσι το πέρασα και μια 3η φορά.


Το αποτέλεσμα είναι αυτό...
Τα μωβ γενικά δεν τα συμπαθώ πολύ αλλά αυτό μου άρεσε πάρα πολύ.
Το καλό είναι οτι στέγνωσε πολύ γρήγορα και οτι τα έχω βάψει εδώ και 5 μέρες και δεν έχει πάθει τίποτα, ουτε καν λίγο να φύγει το χρώμα.
Το κακό όμως με τα βερνίκια τα συγκεκριμένα είναι η τιμή τους...
Ένα βερνίκι ξεκινάει απο τα 8 ευρώ και ανεβαίνει.
Λέμε τα καλά αλλά λέμε και τα ''κακά''.

΄Εμεινα πολύ ευχαριστημένη και αν τα βρώ σε προσφορά θα πάρω και άλλα χρώματα.

Έσεις τα έχετε δοκιμάσει?

Φιλάκια πολλά
ΧΑΡΑ...

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και καλοκαιρινό χρώμα!!Τα βερνίκια της essie είναι τα αγαπημένα μου! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ όμορφο και σαν βερνίκι πολύ καλό αλλα η τιμή του μου τα χαλάει μόνο... Φιλακια :) :)

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ τα βερνίκια τις essie αλλά η τιμή τους είναι λίγο τσιμπημένη. Μόλις βρήκα το blog σου και το κανάλι σου και έκανα follow και στα δύο.
    Ελπίζω να σε δω και στο δικό μου blog! Πολλά φιλιά!
    http://womensstuff83.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή